פייפדרייב – התוכנה שתסייע לכם לנהל את העסק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עד לא מזמן העבודה בעסקים השונים הייתה יכולה להיות קשה ומאתגרת במיוחד. הסיבה לכך היא שבעל עסק היה נדרש לבצע המון פעולות, את רובן הוא היה עושה בעצמו. עם הזמן נכנסו עוד עובדים לתמונה, מה שהקל בצורה דרסטית את העבודה בעסק. אך עדיין העבודה הייתה לא קלה, בטח עבור אלה שעושים אותה בפעם הראשונה. מהסיבות הללו נכנסו לחיינו תוכנות ייעודיות לעסקים שאמורות להוריד את מפלס הלחץ. פייפדרייב היא תוכנה שאמורה להפוך את החיים שלכם בתור מנהלי עסק לפשוטים וידידותיים. מה אתם צריכים לדעת על התוכנה הזאת לפני שתתחילו להשתמש בה?

 

מה עושים עם תוכנת פייפדרייב?

תוכנת פייפדרייב היא תוכנה שמיועדת בעיקר עבור אנשי מכירות, כאלה שיש ברשותם עסק גדול או קטן. המערכת היא מערכת שיוצרת חיבור בין העובדים בחברה ובין אנשי המכירות הפרוסים בארץ. המטרה היא שכל איש מכירות ידע או יכיר את הלקוחות של האחר כדי שלא יהיו פערים. אם איש מכירות אחד יחליף איש מכירות אחר, הוא ידע איך לדבר איתו בדיוק באותו האופן. בהמון מקרים ישנם פערים בין אנשי מכירות כאשר כל אחד מהם נפגש עם איש אחר.

 

אל תגרמו ללקוח תחושת בלבול

תדמיינו מצב שבו כל אחד מהעובדים בחברה מדבר בצורה שונה, איך הלקוחות אמורים להרגיש? באופן טבעי הלקוחות ירגישו חוסר הבנה, הם לא ידעו למה בדיוק לצפות. כדי למנוע את תחושת הבלבול יהיה עליכם לעבוד עם תוכנה שמקשר את כל אנשי המכירות ביחד. תוכנת פייפדרייב תימנע מציאות שבה הלקוחות מקבלים מסרים סותרים מהעובדים בחברה. גם אם ההתנהלות עברה בין איש מכירות אחד לאיש מכירות אחר, ההמשך יתבצע בדיוק באותו האופן.

 

לעבוד עם המערכת מכל מקום

אנשי מכירות הם אנשים שעובדים בשטח, כל הזמן הם צריכים להיות עם האצבע על הדופק. הבעיה העיקרית היא שהמון תוכנות מעקב אחרות זמינות רק מהמחשב הנייח, דבר שמקשה על התקשורת. תוכנת פייפדרייב זמינה גם במחשבים הנייחים, אך לא רק. מה שאומר שתוכלו להתחבר אליה מהמחשב הנייח או אפילו מהפלאפון החכם שלכם. בתור מעסיקים תוכלו לדאוג כי כל אחד מעובדי החברה יהיה עם פלאפון משלו שיאפשר לו להזין את הנתונים. בזמן אמת מזינים את הנתונים כדי שלא ייווצרו פערים כאלה ואחרים.

 

ממשק נוח וידידותי שמתאים לכולם

אנו מבינים כי ישנם אנשי לקוחות שחוששים מאוד להשתמש בתוכנות שרק יסרבלו אותם. תוכנת פייפדרייב היא תוכנה שנוצרה על מנת להקל על העבודה, להפוך אותה להיות ידידותית לכולם. התוכנה מגיעה עם ממשק נוח, כזה שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות. בו בזמן תוכלו לקבל הדרכה מקיפה שתאפשר לכם להוציא מהתוכנה את מירב התועלת. אין סיבה שתוותרו על שימוש בתוכנות – בטח אם הן מביאות אתכם למקום הרצוי מבחינתכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אתרים, כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: