קידום אתרים בגוגל וורדפרס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אתרי וורדפרס במנוע החיפוש של Google אינו שונה מאוד מקידום אורגני של אתרים אחרים. התהליך המרכזי שבבסיס לקידום אתרים וורדפרס הוא תהליך מורכב הכולל מספר שלבים חשובים. בסיס זה משותף לרוב הפרויקטים וכולל מחקר מילות מפתח, פיתוח אסטרטגיה של תוכן, אופטימיזציה טכנית של האתר, יצירת קישורים (ברוב המקרים), מחקר מתחרים, ועוד. בסופו של דבר, ההצלחה בקידום אתרים בגוגל וורדפרס תלויה בשימוש יעיל בכלים ובאסטרטגיות אלו, וביכולת להתמודד עם האתגרים הייחודיים שבסביבת התחרות האינטרנטית המשתנה תדיר. לפניכם מדריך על קידום אתרים וורדפרס. 

קידום אתרים בגוגל וורדפרס
freepik

חקר מילים וניתוח מתחרים

השלב הראשון בתהליך של קידום אתרים בגוגל וורדפרס, הוא חקר המילים. חקר מילים מתבצע על ידי ניתוח החיפושים של המשתמשים ברשת, ניתוח מדדי ביקוש של מילות המפתח (ממוצע החיפושים), ובחינת התחרות הקיימת בין האתרים בתחום הנבחר. השלב הראשון הוא בחירת מילות המפתח שנרצה להתמקד בהן במטרה לשפר את מיקומנו בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל. בנוסף, יש לחקור גם את המתחרים הראשיים בתחום כדי להבין את האסטרטגיות שלהם ולמנוע חזרה על טעויות נפוצות. זאת בשביל שנוכל להשיג תוצאות טובות ולשרוד בסביבה התחרותית במנועי החיפוש.

 

אופטימיזציה לעמודים הראשיים

השלב הבא בקידום אתרים בגוגל וורדפרס הוא לבצע מיפוי שמתמקד בעמודי הכסף שבאמצעותם נרצה ליצור פרסום וקידום. כל עמוד מתוכם יעניק התייחסות מיוחדת ויעמוד במטרה להופיע בתוצאות החיפוש לגבי קבוצת הביטויים שנבחרו, ובכך לגרום לגולשים לגשת לאתר ולהביא תנועת גולשים בהתאם.

קידום אתרים וורדפרס מצריך אופטימיזציה עבור כל אחד מהעמודים שסימנו כ"עמודי כסף", ישנם כמה צעדים חשובים לביצוע-

  • תוכן איכותי- יצירת תוכן ברמה גבוהה, המסביר בצורה מקיפה ומובנית את הנושא הרלוונטי ומספק ערך מוסף לגולש.
  • כותרת ראשית מבוקרת- יש לוודא שהכותרת הראשית של העמוד מכילה את ביטוי המפתח הרצוי בצורה טבעית ואותנטית.
  • תגית title מותאמת- בתגית ה-<title> של העמוד, יש לספק את ביטוי המפתח בשילוב עם שם המותג לשיפור הזיהוי של העמוד בתוצאות החיפוש.
  • תיאור מטא מתאים- בתיאור המטא שיוצג בתוצאות החיפוש, יש לספק תקציר המשקף בצורה תקנית את תוכן העמוד, באורך מתאים. 
  • תמונות ותיאורי ALT- יש לוודא שקיימות תמונות רלוונטיות בעמוד, ולהכניס תיאורי ALT לכל תמונה. ניתן לשלב בתיאורים את ביטויי המפתח כאשר הם רלוונטיים.
  • שימוש בכותרות משנה- בטקסט עצמו, השתמשו בכותרות משנה (h2, h3 וכדומה) המכילות גם הן את ביטויי המפתח או וריאציות שלהם. זה יסייע לגוגל להבין את מבנה העמוד ויכול לשפר את המיקום בתוצאות החיפוש.

בביצוע מדויק של כל הנקודות הללו, ניתן לצבור יתרון חזק מבחינת SEO שיעזור להפוך את העמודים למובילים בתחום.

 

בניית תפריט

השלב הבא בתהליך קידום אתרים בגוגל וורדפרס הוא הוספת העמודים המרכזיים לתפריט הראשי של האתר. מדובר במשימה שדורשת חשיבה מעמיקה והתלבטויות בנוגע להיקף התפריט, המיקום של כל עמוד, ורמת החשיבות שניתן לכל עמוד.

לשם כך יש לחלק את העמודים המרכזיים לקטגוריות או להשתמש במבנה ברור שיעזור לגולש לנווט באתר בצורה יעילה. יש לשקול היכן למקם כל עמוד כך שיאפשר למבקרים למצוא את התוכן הרלוונטי בקלות ובמהירות. כמו כן, יש לשים דגש על מילות המפתח הרלוונטיות לכל עמוד בשם התפריט ובתיאורים נכונים. כמו כן, יש לשקול את הערך והתפוצה של כל עמוד ולהבטיח שכל אחד מהם משרת את מטרות האתר והמשימה שלו.

 

נראות האתר

בקידום אתרים וורדפרס חשוב לוודא שהאתר זמין לאינדוקס וקריאה על ידי מנועי החיפוש, בראשם גוגל.לשם כך יש להיכנס להגדרות ולוודא כי לא מסומנת האפשרות "לבקש ממנועי חיפוש לא לאנדקס את האתר". אם האפשרות הזו מסומנת, יש להסיר את הסימון. הפעולה הזו מבטיחה שמנועי החיפוש יוכלו לסרוק את האתר בצורה אופטימלית, מה שמשפר את היכולת שלו להופיע בתוצאות החיפוש ולספק ערך מוסף למשתמשים.

 

שמירה על רלוונטיות ודינמיות דרך כתיבת מאמרים

בניית תוכן רלוונטי ואיכותי היא מפתח לשמירה על אתר מעודכן ומעניין בעיני מנועי החיפוש כמו גם בעיני הגולשים. זהו הפרמטר החשוב ביותר לקידום אתרים בגוגל וורדפרס שמשפיע על החזרת מנועי החיפוש לאתר כדי לבדוק עדכונים.

הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא דרך יצירת בלוג ופרסום מאמרים. כמומחים בתחום, יש לנו הזדמנות מעולה לחלוק את הידע והניסיון שלנו עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. כאשר נכתוב מאמרים, עלינו לוודא שהם לא רק רלוונטיים אלא גם מספקים ערך אמיתי לגולשים – הלקוחות הפוטנציאליים שבאמת מחפשים את המידע שאנחנו מספקים.

בניית מאמרים דורשת התמדה ומחקר מעמיק בנושאים הרלוונטיים לתחום שלנו. בנוסף, יש לקחת בחשבון את אורך המאמרים- מאמרים באורך קצר יכולים להיות אפקטיביים, אך לעיתים יש צורך להרחיב על ידי אחדות מאמרים או יצירת קשרים בין המאמרים.

בהשגת היצירתיות והרלוונטיות בתוכן שאנחנו יוצרים, אנחנו יכולים לשמור על חשיבותנו בעיני מנועי החיפוש ולספק ערך מתמשך לקהל היעד שלנו.

 

חשיבות קישורים איכותיים לאתר שלנו

במסגרת קידום אתרים וורדפרס יש לשים דגש רב על בניית קישורים איכותיים. הקישורים אל האתר שלנו הם חשובים מאוד לקידום והם נחשבים כמעין המלצות שאנחנו מקבלים מאתרים אחרים ברחבי הרשת. המטרה היא לשפר את מעמד האתר במנועי החיפוש ולספק רכיב חשיבותי בבניית פרופיל הקישורים שלנו.

אנו ממליצים לשאוף לקבל כמה שיותר קישורים אל האתר. אולם, חשוב לשים לב שמדובר בקישורים איכותיים. קישורים מאתרים איכותיים משפרים את דירוג האתר במנועי החיפוש, בעוד שקישורים מאתרים אינם איכותיים לא רק שלא יתרמו לבניית פרופיל הקישורים שלנו, אלא עשויים להזיק.

לכן, כשאנחנו מבקשים קישורים או מפרסמים את התוכן שלנו ברשת, אנחנו צריכים להתמקד באתרים איכותיים ובנושאים רלוונטיים לתחום שלנו. האיכות היא מפתח, ואנחנו צריכים להיות בעיקר יעילים ואיכותיים בבניית הקשרים שאנו יוצרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אתרים, כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: