ליצור את הבוט WhatsApp במגוון דרכים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בוט הוא תוכנת מחשב שנועדה לדמות אינטראקציה אנושית. ניתן לתכנת אותו לאינטראקציה עם משתמשים אחרים באופן שיחת. חברה יכולה ליצור בוט עבור WhatsApp באמצעות בינה מלאכותית וטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית. ישנם מקרי שימוש רבים עבור בוטים במקום העבודה. אחד מהם הוא הפקת תוכן. אם אתה כותב וצריך לייצר תוכן בקנה מידה, אתה יכול ליצור בוט שיעזור לך במשימה זו. הבוט הזה יוכל לייצר רעיונות תוכן לפי דרישה ולתת לך יותר זמן להתמקד במה שחשוב – יצירתיות ורגשות.

ניתן ליצור את הבוט WhatsApp

ניתן ליצור את הבוט WhatsApp במגוון דרכים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בבונה בוטים כמו Chatfuel כדי ליצור את הבוט עבור WhatsApp. אתה יכול גם ליצור אותו באמצעות פלטפורמת Facebook Messenger.

עליך להיות בעל חשבון פעיל ב-WhatsApp ולאחר מכן להגדיר את הצ'אטבוט שלך על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) צור את הצ'אטבוט שלך ב-Facebook Messenger או Chatfuel

2) הוסף איש קשר בוואטסאפ

3) צור את ההודעה הראשונה שלך עבור הצ'אטבוט

4) הוסף עוד הודעות במידת הצורך

הצעד הראשון לבניית בוט לוואטסאפ הוא להחליט על מטרת הבוט. השלב הבא הוא להחליט על איזה סוג מידע הבוט יוכל לספק. השלב השלישי הוא בניית עץ שיחה על מנת שהבוט יוכל לענות על שאלות. השלב האחרון הוא עבורך, כמפתח, להגדיר את האפליקציה שלך ולפרסם אותה בחנות Play או ב-App Store.

צ'אט בוט הוא תוכנת מחשב שיכולה לדמות שיחה עם משתמשים אנושיים. יוצר הבוט יצטרך ליצור חשבון 'בוט' בוואטסאפ. ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע ההוראות באתר WhatsApp. יוצר הבוט יצטרך ליצור מסד נתונים של תגובות שהבוט יוכל להשתמש בו בעת שיחה עם משתמשים. תגובות אלו צריכות להיות רלוונטיות, שנונות ומרתקות כך שהן לא יחזרו על עצמן או משעממות. השלב הבא הוא ללמד את הבוט כיצד לזהות מתי הוא קיבל תשובה ממשתמש ולהגיב בהתאם. לאחר שהדבר נעשה, ניתן לפרוס את הבוט ב-WhatsApp שם הוא יוכל לדבר עם משתמשים כאילו הם מדברים עם אדם אחר.

צ'אט בוט הוא תוכנית בינה מלאכותית שיכולה לדמות שיחה אנושית על ידי אינטראקציה עם משתמשים באמצעות טקסט, דיבור או שניהם. צ'אטבוטים משמשים לעתים קרובות במערכות שיחה למטרות מעשיות שונות כגון שירות לקוחות או רכישת מידע. הם נמצאים גם ביישומי בידור כגון שירותי רשתות חברתיות ומשחקי וידאו. ניתן ליצור את הבוט באמצעות מגוון כלים כמו Microsoft Bot Framework, DialogFlow, Amazon Lex ו- Wit.ai. בונה הבוטים יספק את הפלטפורמה ליצירת הצ'אטבוט ולאחר מכן ייווצר חיבור לוואטסאפ כדי שהבוט יוכל לתקשר עם אנשים בוואטסאפ. רוצים בוט לווטסאפ ביקרו באתר https://topbot.co.il

צ'אט בוט

בוטים הם תוכנות מחשב שנועדו להפוך את האוטומטיות שבה אתה מתקשר עם שירות מסוים. ניתן לתכנת אותם כדי לעזור לך להזמין אוכל, לחפש תוכן באינטרנט, או אפילו לשלוט בבית החכם שלך. השלב הראשון ביצירת בוט הוא התקנה והגדרה של התוכנה לייצור בוט. לאחר מכן עלינו לבחור שפת תכנות מתאימה. השפות הפופולריות ביותר עבור בוטים הן Ruby, Python ו-JavaScript. בשלב הבא עלינו ליצור מסד נתונים ולמלא אותו במידע על הבוט שלנו כמו איזה סוג תוכן הוא יספק וכיצד הוא יגיב כאשר משתמשים יתקשרו איתו. אנחנו גם צריכים להחליט איזה סוג של ממשק יהיה לבוט שלנו (צ'אט בוט, למשל) וכיצד אנשים יגשו אליו (דרך הטלפון שלהם, למשל).

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אתרים, כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: