איך מבצעים SEO בצורה נכונה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

SEO הוא תהליך קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש. בכדי לקדם אתר במנוע החיפוש החזק ביותר כיום, הלא הוא גוגל, יש צורך לבצע שינויים הן בתוך האתר והן מחוץ לאתר. אין ספק שחשוב מאוד בשלב הראשון של שיווק בדיגיטל, לבנות אתר אינטרנט, מעוצב ויפה, אך ללא קידום האתר במנועי החיפוש השונים ובפרט בגוגל, הוא לא יגיע לקהל הלקוחות של העסק ולא יגרום להם לבחור להיכנס דווקא אליו על פני האתרים הנבחרים. חשוב לדעת כי קידום אתרים אורגני SEO איננו דבר פשוט וחשוב מאוד שאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום יבצעו אותו עבור כל בעל אתר שמעוניין שהאתר שלו יופיע בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בגוגל, כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש מוצר או שירות שהוא מספק.

 איך מתבצע קידום אתרים אורגני בגוגל?

חשוב לדעת כי כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני בגוגל, הרי שלמנוע החיפוש המדובר יש לא מעט קריטריונים אשר באמצעותם הוא מחשב את האיכות של כל אתר. החישוב שהוא עושה בהתאם לקריטריונים הללו, מאפשר לו לקבוע את המיקום שבו יופיע כל אתר בתוצאות החיפוש. ישנם כמה פרמטרים בולטים אשר מסתמכים עליהם בתהליך קידום אתרים אורגני והם: תוכן האתר ככל שהאתר שלכם יכיל יותר תוכן איכותי ומקורי אשר מעניק ערך לגולש, כך הוא ידורג במקום טוב יותר על ידי האלגוריתם של גוגל. כדאי מאוד שהאתר יכיל כתבות, מאמרים מקצועיים ותוכן איכותי. כמובן שאין לשכפל את התוכן או להעתיק את התוכן ויש להקפיד שהוא יעניק ערך לגולש הספציפי שמגיע לאתר שלכם. כלומר, חשוב שהתוכן ידבר לקהל היעד שלכם. מעבר לעובדה שהתוכן צריך להיות איכותי, הוא גם צריך להכיל מילות מפתח ספציפיות שבוצע אודותן חקר מילות מפתח. מילות המפתח הללו יהיו למעשה ביטויי החיפוש הדומיננטיים ביותר, שבהם משתמשים גולשים, בכדי לחפש בגוגל מוצר או שירות שהעסק שלכם מציע. המחקר של מילות המפתח צריך להיות מדויק ולהעלות את כל מילות המפתח שגולש יכול להשתמש בהן בתהליך חיפוש.

ההיררכיה של האתר

מלבד התוכן שמהווה פרמטר חשוב ביותר בSEO, חשוב להבין כי צריכה להיות היררכיה טובה באתר. לכל אתר אינטרנט יש היררכיה מסוימת אשר מתחילה בדף הראשי של האתר וממשיכה לדפים יותר ויותר פנימיים. מדובר למעשה על מעין פירמידה אשר מתחילה בדף הבית וכל דף שקרוב יותר לפירמידה המדוברת הוא חשוב יותר, דף רחוק יותר יהיה חשוב פחות. זוהי למעשה ההיררכיה של התוכן באתר. חשוב לדייק ביצירת ההיררכיה המדוברת ולמקם דפים בהתאם לחשיבות שלהם. דפים שטובים יותר לקידום האתר יש למקם קרוב יותר לדף הבית, דפים חשובים פחות ניתן למקם רחוק יותר. ככל שההיררכיה של האתר תהיה מדויקת יותר, כך הקידום יהיה איכותי יותר והאתר ידורג בצורה טובה יותר.

קישורים

עוד דבר מאוד חשוב שמשפיע על הSEO הוא בניית קישורים. ככל שיהיו יותר קישורים נכנסים לאתר שלכם מאתרים שנחשבים סמכותיים וחזקים בעיני גוגל, כך הוא יבין כי האתר שלכם הוא אתר שכדאי לדרג גבוה יותר. כמובן שגם מהאתר שלכם צריכים לצאת קישורים לאתרים איכותיים ובעלי סמכות. בניית מערך קישורים איננה תמיד דבר פשוט ובכדי שהיא תהיה דבר יעיל לקידום האתר, חשוב שיבצע אותה איש מקצוע המומחה בתחום קידום אתרים אורגני בגוגל. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קידום אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום קידום אתרים, כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: